S’acaba la primera temporada de l’escola de futbol femení patrocinada pel Celler La Parra. Melissa Nicolau i el grup de participants han gaudit d’una darrera jornada d’activitats a l’Iberostar Estadi abans de veure reconeguda la seva tasca.

Les jugadores han rebut una gran sorpresa: la visita de la referent mallorquina, Virgina Torrecilla que ha estat l’encarregada d’entregar les medalles i ha volgut compartir la seva experiència amb les joves que comencen i que somnien en ser com ella.

L’aposta de la Fundació Reial Mallorca i el Club pel futbol femení juntament amb l’entrega de la profesional Melisa Nicolau, és un dels esforços més il·lusionants que s’han aconseguit aquesta temporada. Les desigualtats només desapareixen amb implicació, i una institució com el Real Mallorca no ha dubtat en implantar noves oportunitats per les joves que des de petites ja s’interessen per aquest esport.