Avui dematí, la primera plantilla del RCD Mallorca ha rebut Juan Rivas, un mallorquinista de 4 anys que pateix una enfermetat de tipus mitocondrial. Després de 3 anys de proves mèdiques no se sap encara d’on radica aquesta enfermetat que s’identifica amb la incapacitat de les cèl·lues per produir energia. La paologi mitocondrial i els danys cerebrals de Jua són de tipus degeneratiu però gràcies a les teràpies que realitza cada dia, es mantè estable.

Els capitans de l’equip han convidat en Juan i a la seva família a assitir al pròxim partit de lliga, diumenge que ve a les 12h a l’Estadi de Son Moix.

Des de la Fundació Reial Mallorca i el Club volem donar visibilitat al cas de’n Juan i enviar tot el nostre suport.