El passat Dimarts, 2 d’Octubre, l’equip de la Fundació Reial Mallorca  va assistir a la primera sessió informativa sobre La Liga Genuine 2018/19 a la sede de La Liga a Madrid.

Aquesta jornada de treball va servir per explicar els canvis en referència a la passada temporada i, sobretot, per parlar de les noves implementacions al reglament i al sistema de competició. Cal destacar que aquest any s’incorporen fins a 12 clubs professionals més, en total serem 30 clubs que participaran amb un equip Genuine. A més, aquest any passarem de 4 a 6 sedes de competició, on viatjarem arreu de tota Espanya (Tarragona, Còrdova, A Coruña, Madrid, Segòvia i València).

El cap de setmana del 16 al 18 de Novembre s’inicia aquesta amistosa competició, que té com a objectius principals fomentar la pràctica de l’esport a les persones amb capacitats diferents, mantenir el compromís del món professional del futbol amb la integració social i promoure valors com el respecte, la tolerància i la igualtat a través d’aquests col·lectius.

L’equip del RCD Mallorca ja es prepara per a l’inici de la competició, ja tenim ganes de Liga Genuine!

Fundacio Reial Mallorca, el Cor Mallorquinista.