La Fundació Reial Mallorca ha realitzat una donació de material esportiu a la organització Misol que farà arirbar als programes de Bolívia i Perú.

Misol treballa amb el projecte «Un rostro nuevo para mi centro» amb l’objectiu de millorar les dificultats en les que es troben els nins i nines escolaritzats i poder donar suport al desenvolupament integral d’infants i adolscents en situació de pobresa i alarmants condicions humanes.

El projecte de Misol a Perú va destinat al centre escolar Toni Real Vicenç situat a Trujillo, una zona de pobresa extrema i d’alt risc. La majoria de nins i nines treballen amb en la segregació de residus sòlids enlloc d’anar al col·legi, per poder ajudar a les famílies.

El projecte de Misol a Bolívia es desenvolupa a El Alto  on l’Associació San Francisco de Asís compta amb serveis com un centre de suport escolar, un centre d’educació inicial, una biblioteca i un menjador escolar.

Els beneficiaris d’aquests projectes són els alumnes que ja en formen part com també tots els possibles infants o joves que podrien sumar-s’hi.

La Fundació Reial Mallorca farà un seguiment de les necessitats dels programes i a més, celebrarà un berenar solidari pels treballadors del club on els beneficis anirán destinats a aquest projectes de Misol.