I TORNEIG INCLUSIU “TOTS JUGUEM, TOTS GUANYEM”

torneo

Un dels projectes més emocionants de la Fundació Reial Mallorca la passada temporada va ser el programa Tots Juguem, Tots guanyem, una iniciativa integradora que va gaudir d’un creixement molt notable i que enguany s’ha convertit en un projecte fonamental. Per seguir avançant, i després de la participació al Torneig inclusiu organitzat per la Fundació del Llevant, aquest mes d´Octubre es celebrarà el I torneig inclusiu de la Fundació Reial Mallorca juntament amb l’Obra Social La Caixa.

Tendrà lloc el cap de setmana de dia 29 i 30 d’octubre del 2016 a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio i comptarà amb 8 equips participants  i amb la figura d’un jugador inclusiu per equip, és a dir d’un exjugador del Real Mallorca.

L’atractiu del torneig no deixa al marge unes regles de joc que seguiran les pautes de la Lliga verda a l’hora de puntuar.