Warning: A non-numeric value encountered in /home/rcdmallo/public_html/fundacioreialmallorca.com/site/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5483

Celler La Parra seguirà col·laborant una temporada més amb la Fundació Reial Mallorca.

El restaurant del Port de Pollença és un dels «sponsors» més fidels de la Fundació, i és que ja són 15 les temporades que duen vinculats a nosaltres i amb els nostres projectes. A més, l’empresa posa molt d’interès en què la seva donació vagi destinada a la FRM Academy, ja que com a grans seguidors mallorquinistes, volen ajudar a fomentar el sentiment mallorquinista als més petits.

Agrair des de tot l’equip de la Fundació la fidelitat i el compromís durant aquests anys, i esperem que puguem seguir més anys junts a la família mallorquinista.

Fundació Reial Mallorca, el cor mallorquinista.