La Fundació Reial Mallorca ofereix campus dirigits a nins i nines d’entre 3 i 13 anys en diferents modalitats: Campus Baby. Campus Formatiu i Campus Diversitat. Es realitza a l’Estadi de Son Moix o a la Ciutat Esportiva durant els períodes de vacances escolars: Setmana Santa (quatre dies, aproximadament), estiu (una o dues quinzenes) i Nadal (una o dues setmanes).

Els nostres campus tenen els objectius de:

• Oferir un recurs esportiu i educatiu de diversió i tecnificació.
  • Reforçar els conceptes tècnics i tàctics de futbol.
  • Apropar la figura dels professional als participants.
  • Oferir als participants l’experiència de ser, per un dia, jugador de futbol professional.

Els  campus inclouen grups reduïts de participants (màxim de 10 jugadors per tècnic), entrenaments en gespa natural, sessions específiques per a porters i grups femenins, equipacions UMBRO, foto diploma, assegurança d’accidents i moltes altres sorpreses. A més, oferim la possibilitat de poder contractar servei de guarda i/o menjador.

Tot això s’aconsegueix a través de jornades diàries de 5 hores de durada, aproximadament, dirigides pels tècnics del RCD Mallorca i de la Fundació Reial Mallorca.

Si vols conèixer més informació sobre el proper campus, contacta amb nosaltres a juguestu@fundacioreialmallorca.org. Les places són limitades!