La Fundació Reial Mallorca ha inaugurat un nou Espai dins l’Iberostar Estadi i amplia l’oferta d’activitats lúdiques indoor. L’Espai 3×3 és una sala multifuncional de gespa artificial preparada especialment per nins i nines d’edat infantil i primària on a més de fomentar el mallorquinisme a partir de jocs amb la temàtica del futbol, s’inculquen valors i es col·labora en l’aprenentatge.

L’Espai 3×3 està obert a les següents activitats: Aniversaris mallorquinistes, Espai 3X3 per equips de futbol base, Espai 3X3 per grups d’altres esports, visites escolars i sessions interdisciplinàries d’educació física, seu de l’Sport Baby i Espai 3X3 Sènior, que es posarà en marxa ben aviat.

Si estàs interessat en gaudir d’aquest nou Espai, estarem encantats d’informar-te al telèfon 971 221 231 o envia’ns un correu a juguestu@fundacioreialmallorca.org.