Dins del marc d’activitats que el tècnic de la Fundació Reial Mallorca, Marcelo Scazziota du a terme al centre penitenciari de Palma, aquest matí una selecció de jugadores de diferents clubs de l’illa s’han reunit per participar en una d’elles. Les, avui convidades, han visitat el mòdul femení i han jugat un partit de futbol amb les al·lotes internes a les quals entrena setmanalmente Marcelo.

Aquesta és una de les apostes de la Fundació dins del programa que ja relaciona ambdues entitats i que dóna les mateixes oportunitats a homes i dones, en aquest cas, interns al centre penitenciari de Palma.
Tant la Fundació Reial Mallorca com el club volen agrair la disposició de les professionals que avui dematí han canviat la gespa per la pista.