Tots juguem, tots guanyem!

La Fundació Reial Mallorca posa en marxa aquesta activitat dirgida a persones amb capacitats diferents, on es treballen els valors i hàbits de vida saludables i millorar el desenvolupament personal i físic a través de l’esport. Aquesta activitat es realitza durant el curs acadèmic a les pistes de futbol sala o futbol 7 municipals.

Els objectius d’aquest programa:

• Promocionar l’oci saludable en persones amb capacitats diferents.
  • Fomentar el treball en xarxa amb els diferents professionals i contextos que envolten als participants per tal de millorar el seu desenvolupament personal.
  • Afavorir la integració social a través de l’esport.

Tot això s’aconsegueix a través d’entrenaments setmanals de 60 minuts i gràcies a la feina realitzada per part dels tècnics esportius que la fundació posa a disposició de les entitats que treballen amb persones amb discapacitat, els Centres Municipals de Serveis Socials i altres agents socials.

A més del treball realitzat durant la temporada, s’organitzà al 2016 el I Torneig Inclusiu “Tots juguem, tots guanyem!”. El torneig, que va tenir un gran èxit, va comptar amb 8 equips participants i la figura d’un jugador inclusiu per equip (un exjugador del Real Mallorca).