La Fundació Reial Mallorca posa en marxa aquest programa, en col·laboració amb l’Associació de Veterans del RCD Mallorca, dirigit a persones majors i a les entitats, centres residencials i altres recursos que realitzen un treball directe amb ells.

Els objectius d’aquest programa són:

• Donar suport i contribuir en els processos de recuperació cognitiva en persones que pateixen una malaltia degenerativa a través de teràpies de reminiscència.
  • Millorar l’estat emocional i la conducta de les persones afectades.
  • Promocionar l’envelliment actiu de les persones sense deteriorament cognitiu oferint la possibilitat d’assistir a xerrades i visites externes.
  • Fomentar l’oci i el temps lliure de qualitat entre les persones que es trobin en una situació residencial o que pertanyin a associacions de la 3ª edat.
  • Donar a conèixer de la mà dels veterans del RCD Mallorca la història del club, el seu museu i les seves instal·lacions.

Tot això s’aconsegueix gràcies a una doble feina: la visita dels veterans del RCD Mallorca als centres de la 3ª edat on ofereixen xerrades i projecten un vídeo, i la realització d’una visita a l’Estadi de Son Moix, guiada pels veterans.

Aquesta activitat es realitza de setembre a juny (sota demanda). Si t’interessa i vols consultar disponibilitat i/o altra informació, contacta amb nosaltres a juguestu@fundacioreialmallorca.org.