TECNIFICACIÓ

La Fundació Reial Mallorca ofereix també la modalitat d‘Escola de Tecnificació, dirigida a nins i nines d’entre 7 i 9 anys que estiguin federats o federades a la categoria pre-benjamí, benjamí o aleví.

Aquesta activitat s’ofereix durant el curs acadèmic i té lloc a la zona INDOOR de l’Estadi de Son Moix i té com a objectiu general “oferir una alternativa de reforç i tecnificació per a jugadors/es federetas/des i així completar la seva formació en benefici propi i del club de procedència, de forma individual”.

Els objectius específics d’aquesta activitat són:

• Reforçar la feina dels clubs de procedència a través de la formació específica del futbol.
  • Dotar d’habilitats per a l’estudi (possibilitat d’incloure reforç escolar) i de desenvolupament personal.
  • Completar la formació de base a través de la nostra metodologia.
  • Fomentar el mallorquinisme.

Tot això s’aconsegueix a través d’entrenaments setmanals de 60 minuts dirigits per tècnics de la Fundació.