Després de 10 dies, la subhasta de les camisetes dels jugadors titulars al partit de Copa del Rei davant el Reus, ha quedat tancada. No hi ha dubte que la subhasta ha estat un èxit i el més important és que tots els doblers recaptats, la quantitat de 1054’50 euros, va destinat als projectes que duran a terme la Fundació Reial Mallorca i Projecte Home Balears. Recordam, que les camisetes subhastades són peces úniques, amb el logo de Projecte Home a la part frontal, un disseny solament usat en aquesta ocasió.
Al portal d’Ebay, on s’ha realitzat la subhasta hem pogut fer un seguiment de les licitacions i conèixer finalment als millors postors. El club ja s’ha posat en contacte amb tots ells i avui ha vengut la primera mallorquinista a recollir la seva. Es tracte d’una sòcia, Catalina Cirer, que ha rebut de la mà del jugador Damià Sabater, la seva camiseta. Sabater també li ha escrit una dedicatòria i li ha agraït que hagués triat la seva.

En aquesta entraga també hi han estat presents Tomeu Català, President de Projecte Home Balears i Aurora Sampol, Directora de la Fundació Reial Mallorca.
Els guanyadors de la subhasta, vendran a recollir la seva camiseta amb una dedicació especial del jugador al que pertany i als que viuen lluny de la illa (en un cas, fins i tot, fora del país) ja se’ls ha enviat.