Com cada temporada, el Real Mallorca obre les portes de l’Ibersotar Estadi per explicar les pàgines de la nostra història a les noves generacions. A partir d’avui comença una nova saga de visites escolars de petits mallorquinistes que amb els ulls ben oberts descobreixen tots els racons del club. De la mà del diari Ultima Hora, la Fundació Reial Mallorca ofereix aquesta activitat escolar que permet que alumnes i professors de les illes s’apropin a l’interior del món del futbol. La visita comença a la Llotja presidencial i segueix al museu. A continuació, es davalla a la sala de premsa, es visita el vestidor i s’acaba a la gespa.

Avui dematí ens han visitat els alumnes de primer i segon de primària de l’escola Maria Antònia Salvà de Son Sardina. Han resultat ser molt curiosos i molts d’ellshan explicat que venen habitualment a l’Estadi amb els seus familiars per animar l’equip.