Uns 75 alumnes del CEIP Miquel Capllonch del Port Pollença han estat els primers participants del nou programa de la Fundació Reial Mallorca, «Jo conec el Mallorca«. Els joves de quart, cinquè i sisè han disfrutat amb diferents activitats lúdico educatives a l’Espai 3X3, la sala de premsa i han visitat l’Iberostar Estadi amb un tour. Totes les localitzacions compleixen amb l’objectiu interdisciplinari i copten amb el suport dels tutors del centre i professionals de la Fundació que són els que dirigeixen cada part del circuit.

La companyia Transbus, una fidel col·laboradora de la Fundació Reial Mallorca, s’ha encarregat de cubrir els trajectes i també d’acompanyar el grup a la Ciutat Esportiva per realitzar la segona part de la jornada. Els alumnes han pogut conèixer diferents jugadors del Real Mallorca i han aprofitat per aconseguir autògrafs i fotografiar-se amb ells. Finalment, la darrera activitat ha tengut lloc a un dels camps de Son Bibiloni on han participat en més activitats plenes de vitalitat i bon ambient.

El programa «Jo conec el Mallorca» és l’experiència més completa que s’ha oferit fins ara i va dirigida a tots els centres escolars. Per a més informació, el contacte de la Fundació Reial Mallorca:

C/ Camí dels Reis, s/n,07011 | Palma de Mallorca | Illes Balears

Dilluns a dijous 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:30