La Fundació de LaLiga ha organitzat, aquest dimecres dia 16 de novembre, la primera jornada de feina per la posada en marxa del projecte LaLiga Genuine, una lliga de futbol per a persones amb discapacitat intel·lectual, que contribueixi a impulsar una estratègia conjunta i responsable del futbol professional.

L’objetiu d’aquesta primera reunió ha estat fer una fotografia de la situació nacional actual dels clubs de LaLiga que compten amb un equip de persones amb discapacitat dins la seva estructura esportiva, com a punt de partida per coençar a trballar en aquest il·lusionant projecte. Els clubs/Fundacions assistents han estat: Fundación Levante UD, Fundació Valencia CF, Villarreal CF, Fundación Las Palmas, Fundación Celta de Vigo, Gimnàstic de Tarragona SAD i la nostra.

A partir d’aquesta primera presa de contacte es treballarà de manera conjunta en aquest il.lusionant projecte, el qual es farà extensiu a tots els Clubs i Fundacions, amb l’objetiu de crear un projecte d’integració i inclusió social a través del nostre esport i al que puguin sumar-se el major nombre de clubs de futbol professional.