La Fundació Reial Mallorca posar en marxa un any més el concurs de postals de Nadal dirigit a tots els petits mallorquinistes. Es tracta d’un dibuix amb el Real Mallorca i el Nadal com a temes protagonistes. Sabem que encara no fa temps de festes nadalenques, però el concurs ja comença i teniu temps per participar-hi fins dia 30 de novembre. La postal guanyadora serà la imatge de Nadal de la Fundació Reial Mallorca i sortirà enviada als mitjans de comunicació.

Bases del concurs:

• L’edat dels participants haurà d’estar compresa entre els 4 i els 10 anys.
  • El dibuixos es podran lliurar a l’oficina de la Fundació entre els dies 8 i 30 de Novembre. Fora d’aquest termini no es podrà lliurar cap dibuix.
  • El dibuix se presentarà a un paper/cartolina amb una grandària Din A4 (21 x 30 cms). El fons del paper haurà de ser de color blanc.
  • La tècnica empleada en els dibuixos és lliure.
  • En el revers del dibuix figuraran les següents dades:
    •  Títol del dibuix
    • Nom i cognoms del nin/nina
    • Edat
    • Nom i cognom del pare/mare/tutor legal
    • Telèfons de contacte
  • El jurat estarà format per membres de la plantilla del RCD Mallorca
  • Només s’admetrà un dibuix per participant.
  • L’organització de la Fundació publicarà el dibuix guanyador i se posarà en contacte amb els pares del guanyador/a.
  • El lliurament de premis se realitzarà la primera quinzena de desembre.
  • Premis: 1er classificat:
    • 1 Pase infantil temporada per la 2ona volta.
    • 2on classificat: Camiseta signada pel jugador designat pel participant
    • 3er classificat: Pilota signada pels jugadors i pack Fundació Reial Mallorca.

Esperam els vostres dibuixos, molta sort!