La relació entre el Real Mallorca i Projecte Home Balears evoluciona després de la firma d’un primer conveni l’estiu passat. En aquesta ocasió, el Conseller Delegat, Maheta Molango i la Directora de la Fundació Reial Mallorca, Aurora Sampol han rebut a l’Iberostar Estadi al Director General de Projecte Home Balears, Jesús Mullor en una trobada que confirma les accions obertes conjuntes que realitzaran les dues entitats.

Aquest conveni pretèn unir sinèrgies i donar suport ls dos pr7ojectes amb activitats puntuals que puguin fomentar, per exemple, un oci i temps lliure de qualitat dels usuaris de Projecte Home, facilitant l’assistència a partits com incentiu. També, donar suport a la inserció socio laboral dels usuaris oferint la oportunitat de fer pràctiques al Club, crear una feina en xarxa que permeti derivacions de menors en risc d’exclusió social amb els que trebllarà la Fundació o beneficiar-se de les xerrades de prevenció realitzades pels professionals de Projecte Home.