Aquesta setmana, el RCD Mallorca es converteix amb la seu de La Liga Genuine i rep als equips els dies 13, 14 i 15 d’abril a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Antonio Asensio.Després de les primeres fases a Villarreal i Tarragona, ara la competició arriba a Palma amb representants dels clubs més importants de La Liga.

Mallorca rebrà aquesta competició després de ser reconeguda com un dels programes esportius més imporrantes gràcies a la tasca i la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual. La Fundació Reial Malloca és una de las entitats pioneres en la creació d’aquesta lliga que ja compta amb 18 equips.

El programa a Mallorca

Dissabte es celebrarà la presentació oficial amb tots els participants i ja es disputaran els partits. Els equips, que es desplaçaran divendres a l’illa, seran a Mallorca fins diu,emhe que es celebraran les finals i es repartiran els trofeus.

La competició es jugarà en la modalitat de Futbol 8, en partits de 4 parts de 12 minuts cada una. Els 18 clubs de futbol participants jugaran en 6 grups de 3 equips.

A  LaLiga Genuine no només sumen els resultats esportius, sinó també les actituts positives d’esportivitat que es mostren durant els partits. Per això, els equips comptaran en cada jornada amb una sèrie de punts que premiaran el comportament i accions d’esportivitat i fair play de jugadors, entrenadors i aficions.

No coneixes aquesta competició?

La Liga Genuine és una iniciativa integradora de responsabilitat social i pionera en el món organitzada per La Liga i que consisteix en una lliga de futbol integrada per equips del col·lectiu ID (persones amb discapacitat intel·lectual). El futbol professional ha mostrat la seva implicació i compromís.

Consulta la classificació del torneig

La primera experiència del RCD Mallorca a Villarreal

La segona fase a Tarragona