Aquesta és una setmana de celebracions pel mallorquinisme. Ahir, 5 de març, el Club celebrava 102 anys d’història i avui, dia 6, és la Fundació qui està d’aniversari.

Ja han passat 16 anys des de que la Fundació Reial Mallorca es va posar en marxa per ser una eina clau, primer pel futbol base del Club, i després per convertir-se en «el cor mallorquinista».

Amb els anys, l’entitat s’ha consolidat com un pilar social i d’integració arribant a més de 8.000 beneficiaris a través de tots els seus programes.

Aquesta temporada, en el seu 16è aniversari, la Fundació és una de les seus de La Liga Genuine, una competició que lidera La Liga i que compta amb grans equips del futbol espanyol. El pròxim 13 d’abril comença la tercera fase d’aquesta lliga i l’equip de la Fundació farà d’amfitrió a les instal·lacions del Club.

Unes setmanes abans, durant les vacances escolars de Setmana Santa, es celebrarà una nova edició del Campus 100 vs 11 amb l’atractiu de que els participants viurán una experiència única: serán els protagonistes d’un partit a l’Estadi de Son Moix contra els jugadors del primer equip del RCD Mallorca.

Per inscriure’t al campus: http://fundacioreialmallorca.com/site/96-2/

Així celebràrem els 15 anys 😉