La Fundació Reial Mallorca apadrina a un dels triatletes paralímpics més importants de les Illes, Ález Sánchez Palomero i es suma al projecte de suport i patrocini d’IC Serveis perquè n’Álex pugui ser Campió del Món de Triatló Paralímpic i aconseguir la seva participació als Jocs Paralímpics de Tokio 2020.

Valorada la destacada trajectòria del triatleta que ha participat en proves de natació als Jocs Paralímpics de Pequín i Londres, i s’ha proclamat Campió d’Europa i Subcampió del Món de Triatló Paralímpica, el club vol acompanyar-lo en aquest camí aprofitant la massa social i l’altaveu per difondre els seus objectius i donar-li suport tant en la seva preparació com a les competicions. Així mateix, el Real Mallorca li donarà suport puntualment aportant serveis de fisioteràpia o de medicina esportiva i en l’ús de les instal·lacions segons les necessitats i la disponibilitat d’aquestes.

Avui dematí, a la sala de premsa de l’Iberostar Estadi s’ha presentat la iniciativa juntament amb IC Serveis i el triatleta. El CEO del club, Maheta Molango i la Directora de l Fundacó Reial Mallorca, Aurora Sampol han volgut mencionar que el Real Mallorca va més enllà del futbol i té la responsabilitat de respondre a la societat mallorquina amb actes de suport com el que es durà a terme amb Álex Sánchez.

El mateix triatleta ha reconegut les dificultats que ha d’afrontar un esportista individual per trobar patrocinadors i es sent «un privilegiat» de comptar amb el suport d’IC Serveis i la col·laboració del Real Mallorca.