Després de l’èxit de les tres escoles de futbol dirigides a persones amb discapacitat intel·lectual de Palma que s’emmarquen dins el projecte social de la Fundació Reial Mallorca, Tots juguem, Tots guanyem, l’entitat ha posat en marxa una quarta escola que es converteix en la primera de la part forana, amb seu a la ciutat d’Inca. Aquest migdia, Aurora Sampol, directora de la Fundació Reial Mallorca i Ian Wilders, Director General de Labo’Life Espanya han  donat a conèixer el projecte amb el suport del jugador del Real Mallorca, Eduard Campabadal que ha manifestat “la importància i la satisfacció de pertànyer a un club tan compromès socialment”.

Aquesta nova escola s’inaugura gràcies al patrocini i el suport de l’empresa farmacèutica Labo’Life, una entitat internacional que aposta per la continuïtat i l’evolució d’aquest conjunt de centres que han gaudit d’un creixement molt positiu en el seu primer any d’experiència. En aquest cas, l’escola d’Inca compte amb 15 participants que ja han començat a assistir als primers entrenaments dirigits pels tècnics de la Fundació i seguint la mateixa metodologia que a les escoles situades a Palma. D’aquesta manera, Inca es converteix en una oportunitat per tots els joves que no poden desplaçar-se a Palma i facilita que mallorquinistes d’arreu de l’illa puguin beneficiar-se del programa.

Els valors que suposa tant per la Fundació Reial Mallorca com per Labo’Life identificar-se amb una iniciativa dirigida a persones amb discapacitat intel·lectual manifesta la preocupació de les dues entitats per arribar a tots els àmbits socials i facilitar l’activitat física, l’entreteniment i les relacions humanes a partir d’un esport tan apassionant com el futbol.