Aquesta setmana, dia 28 i 29 de setembre, la directora de la Fundació Reial Mallorca, Aurora Sampol, i Roman Albarrán viatjaran a Barcelona per assistir a la Trobada Nacional de Fundacions que enguany organitza la Fundació del RCD Espanyol. A la seu de l’equip barceloní, es concentraran representants de diferentes fundacions de clubs de futbol de primera i segona divisió amb la finalitat de posar en comú projectes i eines per evolucionar en cada àmbit dels que es treballa.

L’acte de presentació de la Trobada serà a càrrec del President de LaLiga, Javier Tebas. Durant la jornada, la Fundació Reial Mallorca podrà assistir a diferents ponències sobre Fair Play, Projectes internacionals o la tecnologia  a l’àmbit fundacional.

Per mitjà dels nostres perfils a la xarxa: Facebook i Twitter podreu seguir els highlights de la jornada.