Els participants i familiars que han viscut el I Torneig inclusiu de la Fundació Reial Mallorca patrocinat per Obra Social «la caixa» celebrat aquest cap de setmana a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio ja esperen una segona edició. L’organització ha estat tot un èxit i els 8 equips han acabat molt satisfets de l’experiència viscuda.

Avui dematí s’han disputat les 4 finals i els equips s’han enfrontat entre ells per definir la classifciació de la competició que més enllà de reconèixer amb una medalla a tots els jugadors, també ha volgut premiar tres valors molts important al futbol: el fair play, el companyerisme i l’esforç.

A més, l’equip Antonio Oviedo, apadrinat per Sahuquillo s’ha proclamat campió del torneig i tots els seus membres han guanyat una entrada per tots els partits del Real Mallorca a l’Iberostar Estadi aquesta temporada.

Finalment, la Fundació Reial Mallorca també ha volgut agrair tant a l’Obra Social «la caixa» com a la resta d’entitats col·laboradores la possibilitat de que aquest primer torneig sigui una realitat. L’ambient a Son Bibiloni ha estat immillorable i l’experiència convida a seguir treballant en nous projectes d’aquesta magnitut que amb el seu compromís social engrandeien al club, a la Fundació i a totes les persnes que s’han implicat perquè aquesta edició sigui la primera de moltes.