La fundació

La fundació Reial Mallorca

El 2002 la Fundació neix per ser una eina de promoció i suport de les categories inferiors del futbol base del RCD Mallorca, però any enrere any no pot evitar prendre consciència que la seva presència dins de la nostra societat és més enriquidora i pot aportar més del que pot imaginar. La Fundació avui en dia és una eina capaç de fer ús de l’escut del seu equip per convertir-ho en més que futbol i arribar a la nostra comunitat com a referència en projectes socials d’integració, esportius i culturals. S’ha convertit en una entitat amb capacitat d’autogestió i autofinançament, que genera els seus propis recursos i que arriba a col·lectius molt diversos i amb necessitats molt diferents: bebès, menors amb discapacitat, menors en risc d’exclusió social, joves, majors, població immigrant, població reclusa i un petit gra de sorra per a països en vies de desenvolupament.

Amb la finalitat última de ser la Fundació de tots els mallorquins/es i mallorquinistes es crea un ambiciós projecte que, des dels seus inicis, no ha deixat de créixer.

Comptes de la Fundació Reial Mallorca de l’exercici 2015/2016 CCAA 15-16

Memòria d’activitats de la Fundació Reial Mallorca juliol 2016 – desembre 2016 Fundació Reial Mallorca memoria 2016

Amb un ampli programa d’acció social, divideix les seves línees d’actuació en quatre apartats:

Activitats Institucionals: relacionades amb la promoció i activació de la massa social que engloba el mallorquinisme. Visites a l’hospital per part de la primera plantilla, organització d’activitats en Nadal com la visita dels Reis Mags, Sant Sebastià etc, són alguns dels esdeveniments que permeten apropar el RCD Mallorca i la Fundació a la nostra societat.

Activitats Socials: la Fundació juntament amb la col·laboració d’institucions públiques i privades pretén cobrir unes necessitats que inevitablement va generant la nostra pròpia societat i de les quals sent són part de la seva responsabilitat social com a Fundació. Escoles de futbol, col·laboració amb entitats i ong’s, suport a col·lectius desfavorits etc, formen part del seu ampli programa social.

Activitats culturals: Programa dirigit a escoles de primària i secundària i altres col·lectius que pretén donar a conèixer la història del RCD Mallorca des dels seus inicis, el seu museu, instal·lacions i tot el que envolta el nostre gairebé centenari club.

Activitats esportives: un dels objectius de la nostra entitat és el suport del futbol base del RCD Mallorca, així com promocionar l’esport i els hàbits de vida saludables. Per a això, la FRM engega des del nostre programa esportiu, diferents recursos dirigits no només a menors, sinó també a fomentar la igualtat d’oportunitats. Campus d’estiu, Nadal i Setmana Santa per a nins, Escola de Tecnificació…