El capità del Real Mallorca, Héctor Yuste apadrina la nova temporada del programa de la Fundació, «Juguis on juguis, guanyes» recolzat per l’Àrea de Benestar i drets socials de l’Ajuntament de Palma. Després de l’experiència de l’any anterior, quan el jugador mallorquinista va visitar un dels barris on hi intervé el projecte, Yuste ha decidit aumentar la seva implicació i ser la cara visible de l’activitat per tots els joves que hi participen.

La primera intervenció del capità ha estat una visita al barri de Son Oliva on ha compartit la sessió amb els participants del grup de Ses Estacions que li han pogut fer preguntes sobre els seus inicis al món del futbol, els estudis o la responsabilitat de ser un referent al vestidor.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació i l’Ajuntament de Palma han sumat nous barris que permeten que cada vegada més joves puguin practicar esport i conèixer els valors que signifiquen ser part d’un equip i disputar la lliga verda. La responsabilitat social de l’àrea esportiva de la fundació respon a activitats com aquesta en la que els jugadors del primer equip s’hi senten especialment implicats.