Escola femenina de futbol

La Fundació Reial Mallorca aposta pel futbol femení amb l’activitat que es realitzat a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio amb la doble finalitat de: iniciar-se i reforçar o tecnificar conceptes técnico-tàctics amb sessions d’entrenaments dirigits per Melissa Nicolau.

Dirigit a: Famílies.

Beneficiaris/Usuaris: Nines de 7 a 13 anys.

Objectius:

• Oferir una alternativa de reforç i tecnificació per jugadores federades amb el seu grup d’iguals i així completar la seva formació en benefici propi del club de procedència.
  • Treballar la iniciació en aquest esport amb un grup d’iguals.

Oferim entrenaments de 60 minuts setmanals dirigits per Melissa Nicolau, tot un referent del futbol femení professional i la millor exjugadora mallorquina de tots els temps. Amb les sessions d’iniciació i/o reforç, podran gaudir, aprendre i millorar a partir de la tecnificació.