Juguis on juguis, guanyes!

La Fundació Reial Mallorca ofereix aquesta activitat amb la intenció de traslladar les nostres escoles socials de futbol als menors i joves en situació de vulnerabilitat de diferents barriades de Palma. Aquesta activitat es realitza durant el curs acadèmic a les pistes de futbol sala o futbol 7 municipals.

Els objectius d’aquest programa són:

• Promoure l’oci saludable entre els adolescents i joves en risc d’exclusió social de la nostra comunitat.
  • Fomentar el treball en xarxa amb els diferents professionals i contextos que envolten als participants per tal de prevenir i/o detectar factors de risc.
  • Afavorir l’aprenentatge de valors i habilitats socials dins del seu entorn social.
  • Facilitar l’accés als menors i joves al futbol federat en tots els seus àmbits.

Tot això s’aconsegueix a través de la participació dels joves en sessions d’entrenament setmanals de 60 minuts, planificades i dirigides pels tècnics esportius de la Fundació Reial Mallorca i amb la col·laboració d’un orientador esportiu. La Fundació posa a disposició dels agents socials, els Centres Municipals de Serveis Socials i la Llar del Menor aquestes figures per poder treballar continguts socials d’interés per a ells, a més de la inclusió dels joves.