Ferran Giner porta més de 4 mesos recuperant-se d’una greu lesió. Tot un repte per a un professional com ell a qui se li fa molt dur estar lluny dels terrenys de joc. Just aquesta setmana, que es compleix tota una volta del campionat sense ell, l’extrem mallorquinista ha visitat a un grup de joves d’Es Pinaret.

Aquesta visita forma part del projecte de la Fundació Reial Mallorca amb la col·laboració de la Conselleria de Serveis Socials i la Fundació Institut Socioeducatiu «S’Estel» i els usuaris participen de l’activitat «*uguis on juguis, guanyes» que va dirigida, en aquest cas, a menors interns.

Un tècnic de la Fundació Reial Mallorca visita setmanalment el centre per practicar sessions de futbol i participar a la «Lliga Verda» amb la resta d’equips d’aquest programa repartits en diferents zones de Palma.

Ferran Giner és el tutor d’aquest grup d’Es Pinaret amb qui va compartir diferents consells i sensacions.

«L’esport et dóna uns valors que et poden servir per a qualsevol cosa a la vida. A mi el futbol em serveix per evadir-me de qualsevol problema i sentir-me be amb mi mateix».

«Diumenge vaig plorar veient el partit dels meus companys perquè es fa molt dur a hores d’ara veure-ho des del sofà en comptes de poder compartir-ho amb ells a la gespa».

«El meu pare hagués pogut jugar amb altres equips i guanyar més diners, però ell prenia les decisions amb el cor i això és el realment important que he après».

«Al futbol no s’han de tenir pressions externes. Les famílies han de recolzar i respectar. Els jugadors entre nosaltres ens entenem i per això és tan bonic formar part d’un vestuari com el del Mallorca».