La Fundació Reial Mallorca estrena un nou espai indoor, lúdic i multifuncional de gespa artificial. Aquest espai té una extensió de més de 1.400 metres quadrats i està situat a l’Iberostar Estadi. Aquí és on es duen a terme les activitats Espai 3x3 Esportiu i Espai 3x3 Previ partit.

L’ Espai 3x3 Esportiu està dirigit a col·lectius que treballin amb nins i nines de 6 a 12 anys (clubs d’esports, oci i temps lliure…) i té l’objectiu de proporcionar un context lúdic i esportiu centrat en el futbol. D’aquesta manera, participaran en una mini-competició 3x3 de futbol o futbol-tennis dirigida per un dinamitzador esportiu de la Fundació Reial Mallorca, realitzaran una visita a l’estadi i una dinàmica a la sala de premsa, i es faran una foto de grup a peu del terreny de joc. La jornada finalitzarà amb un berenar-sopar al Mallorcafé per als participants. Aquesta activitat s’ofereix durant tot l’any, de dilluns a divendres (horabaixes).

L’Espai 3x3 Previ partit està dirigit als clubs de futbol a partir de la categoria pre-benjamí i fins a aleví. A més de rebre una invitació infantil  per a gaudir del partit de lliga, els nins i nines participaran abans del partit en una competició 3x3 de futbol i futbol-tennis dirigida per un monitor de la Fundació Reial Mallorca i es realitzaran una foto al “Corner mallorquinista!” i una altra amb els jugadors. Aquesta activitat s’ofereix els dies de partit de lliga a l’Iberostar Estadi.

Consulta la disponibilitat i altres detalls a juguestu@fundacioreialmallorca.org.