La Fundació Reial Mallorca estrena un nou espai indoor, lúdic i multifuncional de gespa artificial. Aquest espai té una extensió de més de 1.400 metres quadrats i està situat a l’Estadi de Son Moix. Aquí és on es duen a terme les activitats Espai 3x3 Training i Espai 3x3 Previ partit.

L’ Espai 3x3 Training està dirigit a clubs de futbol, des de la categoria pre-benjamí fins a infantil i té l’objectiu de poder obrir les nostres instal·lacions (zona indoor) als jugadors/es i entrenadors. A través d’aquesta activitat, els equips tindran opció de comptar amb la col·laboració d’un dinamitzador de la FRM per desenvolupar l’entrenament i podran fer ús dels nostres recursos: jugar minicompeticions 3x3 i 2x2 de futbol, futbol-tenis, porteries de puntuació…. Aquesta activitat s’ofereix durant tot l’any, els dijous de 17.30 a 19h o de 19 a 20.30h.

L’Espai 3x3 Previ partit està dirigit als clubs de futbol a partir de la categoria pre-benjamí i fins a infantil. A més de rebre una invitació infantil  per a gaudir del partit de lliga, els nins i nines participaran abans del partit en una competició 3x3 de futbol i futbol-tennis dirigida per un monitor de la Fundació Reial Mallorca a la zona indoor de l’Estadi de Son Moix i es realitzaran una foto al “Corner mallorquinista!” i una altra amb els jugadors. Aquesta activitat s’ofereix els dies de partit de lliga a l’Estadi de Son Moix.

Consulta la disponibilitat i altres detalls a juguestu@fundacioreialmallorca.org.