La Fundació Reial Mallorca afavoreix a través d’aquest programa la reinserció social dels reclusos i recluses del centre penitenciari de Palma mitjançant el futbol.

Els objectius d’aquesta activitat són:

• Promoure la pràctica de l’esport, així com tots els beneficis que la seva realització comporta: treball en equip, hàbits de vida saludables, companyonia, respecte, canalització positiva de l’energia…
  • Potenciar la participació dels reclusos/es en una activitat conjunta i lúdica, promovent una ocupació del temps lliure de qualitat.
  • Impulsar l’aprenentatge de l’esport a través de personal amb experiència a l’àmbit del futbol.

Això s’aconsegueix a través d’un entrenament setmanal de 60 minuts, basat en valors fonamentals i dirigits per un dels tècnics de la Fundació Reial Mallorca.