El Real Mallorca ha visitat avui horabaixa la planta de pediatria i oncologia de l’Hospital Son Espases. Els jugadors i el cos tècnic han volgut acostar-se als infants que es troben ingressats. De la mà de la Fundació Reial Mallorca, com cada any quan arriben aquestes dates, l’equip també ha passat a veure els infants de la planta d’oncologia infantil d’Aspanob i ha estat molt especial poder saludar-los i entregar-los regals.

També avui, un segon grup de jugadors ha visitat els pacients de la Clínica Juaneda. Primer han passat a veure els que es troben a planta i després, s’han apropat a la sala d’espera de pediatria per fer somriure els més petits que no es troben bé.

Tant als amics de l’Hospital Son Espases com de la Clínica Juaneda, els desitjam que puguin tornar aviat a casa i que passin unes bones festes. Un missatge que volem enviar també a les persones ingressades a altres centres o que no passen per un bon moment.