El Real Mallorca serà una de les seus que acollirà La Liga Genuine durant la temporada 2017/2018. La Fundació Reial Mallorca ha treballat durant els últims mesos en el projecte que des de la Fundació de La Liga de Futbol Professional s’implanta per normalitzar la pràctica del futbol en el col·lectiu DI (persones amb discapacitat intel·lectual).

La nostra Fundació ha participat amb el Llevant, el València, el Villarreal, el Celta de Vigo, Las Palmas i el Nàstic en la constitució de La Liga Genuine i avançar de forma consensuada i col·laborativa en els requisits de participació, format i normes de competició de La Liga Genuine.

Amb l’èxit de les 4 escoles de futbol Tots Juguem, tots guanyem, el model d’implicació de la fundació mallorquinista està garantit u suposa la confiança de La Liga perque les activitats de la competició es celebrin a Mallorca al mes de març del 2018.

A partir del mes de Septembre, s’iniciarà la competició i serà al mes d’Octubre que els clubs i els seus equips es trobaran per primera vegada a Castelló.

El projecte de La Liga Genuine compte amb un equip de professionals disposats a aportar un gran valor social al futbol professional en el que el Real Mallorca està implicat des del primer dia.