El Real Mallorca i la Fundació Reial Mallorca treballen per sumar-se a la nova era del futbol femení que compta amb la igualtat d’oportunitats per homes i dones. Amb l’objectiu de seguir creixent en aquesta línia, el Conseller Delegat del Club, Maheta Molango i el Coordinador Esportiu de la Fundació, Francisco Cobo, han assistit a la jornada organitzada per La Liga i dedicada al creixement potencial del futbol femení a Espanya.

Els representants mallorquinistes han comptartit la jornada amb els màxims responsables de La Liga i companys d’altres club que obrin les portes dels seus estadis al futbol femení. A més, el Real Mallorca té clar que com a entitat centenària, dèu a la societat, ajudar a que al futbol d’avui pugui haver-hi integrants femenines a totes les àrees.

A la jornada celebrada a Madrid, s’ha corroborat que el futbol femení està creixent i les dades de participació i seguiment ho demostren. Al darrer partit a l’Estadi Vicente Calderón entre l’Atlético de Madrid y el FC Barcelona de la primera divisió femenina, hi varen assistir 14.000 persones. I 8.000 acudiren a veure el derbi entre Levante UD i València CF al Ciutat de València.

El Real Mallorca no solament no vol quedar enrere, sinó que des de fa un any fa feina per donar forma a diferents projectes relacionats amb el futbol femení com són l’escola de tecnificació i el Campus x 3 amb modalitat femenina. Actualment, són 16 les jugadores que els dilluns i els dimats s’exerciten a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio amb el doble objectiu de, en alguns casos, iniciar-se en aquest esporti i en altres, completar la seva formació. L’entrenadora d’aquesta disciplina és l’ex jugadora professional, Melissa Nicolau, una garantia de qualitat que també participa al Campus i treballa juntament amb el Club i la Fundació per seguir evolucionant en aquest camí.

No hi ha dubte que el futbol femení mereix el suport d’un club com el Real Mallorca i és per això que es suma a les iniciatives de La Liga i de l’Associació de Clubs de Futbol femení creada al setembre del 2015 i que en només un any i mig ha comprovat la brutal evolució del sector.