Aquest cap de setmana s’ha disputat la  Fase de La Liga Genuine Santander a Tarragona. Una iniciativa impulsada la temporada 2017/18 per la Fundación de La Liga dirigida a persones amb discapacitat intel·lectual.

Tarragona ha estat testimoni de la inauguració d’una nova temporada en què s’han inscrit 30 clubs professionals, entre ells el RCD Mallorca. Durant el llarg de la temporada aniran disputant diferents fases arreu de tot Espanya amb l’objectiu de donar l’oportunitat a tots els participants de sentir-se com autèntics jugadors professionals de futbol i que això serveixi com una gran eina per treballar la inclusió social d’aquest col·lectiu.

Pel que fa al nostre equip. Vàrem jugar tres partits, en què empatarem contra el Real Oviedo, guanyarem al Levante UD i perdérem contra l’actual campió, el RCD Espanyol. Una experiència inoblidable la que es va viure, on el que més destaquem són els valors que transmeten els jugadors: solidaritat, amistat, il·lusió i respecte.

La pròxima fase es disputarà entre finals de Gener i principis de Febrer, Corunya o Còrdova serà el nostre destí.