Cooperació internacional

La Fundació Real Mallorca col·labora amb ong’s, entitats socials i esportives procedents de països en vies de desenvolupament o que han sofert algun tipus de catàstrofe mediambiental. Més de 500 entitats socials i esportives ja han pogut beneficiar-se amb el lliurament de material esportiu per a les seves escoles, equips de futbol i altres recursos socials dirigits a menors en risc d’exclusió.

Hem arribat fins a Afganistan, El Salvador, Equador, Paraguai, Hondures, Costa d’Ivori, Argentina, Perú, Eslovènia… S’ha fet donació de més de 500 equipacions i material esportiu a clubs de futbol, escoles, ONGs i associacions que desenvolupen el seu treball en zones deprimides, amb escassos recursos econòmics i amb la constant presència de “maras”, violència i drogoaddicció, i on el futbol és l’única via per canalitzar molts conflictes de tipus familiar, social i personal.