En Javier és un jove mallorquí de 13 anys que pateix l’enfermetat degenerativa coneguda amb el nom de Síndrome Coats Plus. És l’únic cas diagnosticat a Espanya i hi ha molt poques persones que el pateixen a la resta del món.

Gràcies a la Fundació Reial Mallorca i a la seva tasca d’apropar el Club a la gent que no necessita, volem oferir a en Javier i a la seva família el nostre suport i ens comprometem a la difusió i donar a conèixer el seu cas.

Avui a migdia, en Javier i la seva mare ha visitat l’entrenament del primer equip a Son Bibiloni. A part de poder compartir moments amb els jugadors i el cos tècnic, el capità de la plantilla, Xisco Campos ha volgut entregar-li una camiseta firmada; i l’entrenador, Vicente Moreno l’ha convidat a ell i a la seva família, als partits de l’equip a l’Estadi.

Desitjam que la vida den Javier i la seva família sigui més senzilla i que la invetsigació d ela seva malaltia, i altres enfermemtats degeneratives tan poc comúns, pugui desenvolupar-se amb èxit.