Avui a migdia s’ha presentat a la sala de premsa de l’Iberostar Estadi la campanya de Recollida de juguetes de la Creu Roja Joventut a la qual la Fundació Reial Mallorca s’ha adherit convertint-se en un dels punts d’entrega.

Aurora Sampol, Directora de la Fundació i Joana Lozano, Coordinadora autonòmica de Creu Roja a les illes, han presentat «Sus derechos en juego» juntament amb l’entrenador del Mallorca, Fernando Vázquez, que s’ha sensibilitzat amb la causa i ha promès implicar a tots els seus jugadors.
Després que Creu Roja sumàs 800 regals per a 800 nins de les Balears la passada edició, enguany, l’objectiu és arribar a les 1000 juguetes per així poder arribar al miler d’infants.

Des d’avui, es poden entregar juguetes per a nins i nines de 3 a 16 anys a les oficines de la Creu Roja a Mallorca o a l’Oficina de la Fundació Reial Mallorca situada a l’Iberostar Estadi, tant entre setmana com aprofitant els dies de partit.

Les juguetes han de ser noves, no bèl·liques ni sexistes i així es col·labora amb la felicitat i l’educació de cada nin que gràcies a aquesta campanya podrà tenir un regal aquest Nadal.