La temporada 2016-2017 ha multiplicat els participants de moltes de les activitats de diferents programes de la Fundació Reial Mallorca i el major exemple és l’èxit del projecte «Tots juguem, tots guanyem». Ara, ja són més de 60 els beneficiaris de 4 escoles i tots ells es varen reunir ahir a l’Iberostar Estadi per concloure la temporada amb un torneig a la gespa, l’entrega de medalles i un sopar al Mallorcafè.

A partir del setembre, a més, aquest projecte formarà part de la nova Liga Genuine de La Liga, que tot i el descens del Real Mallorca, permet a la Fundació seguir el seu camí en aquesta il·lusionant competició, ja que n’ha estat implicada des dels inicis.

Els èxits assolits en aquest àmbit són gràcies al suport de tres marques: Coca Cola, El corte inglés i labo’life. I del tècnic i responsable esportiu de la Fundació Reial Mallorca, Marcelo Scazziota que ahir va rebre múltiples mostres d’agraïment per part dels jugadors, jugadores i familiars.