Com cada temporada aquesta dates prèvies a les festes de Nadal, el cos tècnic i els capitans del Real Mallorca han visitat el Centre Penitenciari de Palma on la Fundació Reial Mallorca ofereix un dels seus programes.

La subdirectora de tractament del Centre va moderar una xerrada amb tots els penitenciaris que es mostraren molt interessats amb temes com l’actitut després d’una derrota, els sacrificis que s’han hagut de fer per viure del futbol,… s’ha parlat de valors, de la importància de sentir-se acompanyat des del principi i de la formació.

En aquest centre, amb la col·laboració de Transabus, la Fundació treballa amb 12 mòduls, un d’ells femení. El tècnic, Marcelo Scazziota va ser a la jornada per poder mostrar on s’entrenen i la importància de seguir compartint a partir del futbol.