La Fundació Reial Mallorca ha organitzat un berenar solidari pels companys que treballen a l’Iberostar Estadi a la sala de trofeus. Aquesta és una de les activitats dedicada a Misol, una organització que treballa amb el projecte «Un rostro nuevo para mi centro». La Fundació ja ha fet una donació de material esportiu a Misol i amb el fons recaptat al berenar solidari d’avui també es farà una compra de material que després s’entregarà a l’organització – per tant no s’entrega diner sinó material físic-. Els beneficiaris d’aquest projecte que rebran el material del Mallorca són nins de Perú i Bolívia.

Llegeix més informació sobre la col·laboració amb Misol i coneix tots els detalls d’aquesta donació de material:

Clica Aquí