La setmana que ve posam en marxa una nova edició del Campus de Setmana Santa de la Fundació Reial Mallorca. Des del dimarts 18 i fins al divendres 21 d’abril, els participants gaudiran de la mà de grans professionals de l’illa amb entrenaments i activitats damunt gespa natural a l’Iberostar Estadi. Amb el futbol de protagonista, el programa presenta 2 modalitats diferents: el Campus Formatiu, dirigit a nins i nines d’entre 6 i 13 anys. I el Campus Baby, pels més petits, d’entre 3 i 5 anys.

Un dels atractius del Campus que celebram en aquestes dates és el partit 100 vs 11. Una oportunitat única que permet als participants del Campus, jugar contra el Real Mallorca. Al camp on es celebren els partits oficials, com si es tractàs d’una jornada de lliga els jugadors del Club s’enfrontaran a tots els nins i nines del Campus.

Des de la Fundació celebren que una vegada més, s’hagin esgotat les places del Campus i els professionals, entrenadores del Real Mallorca i la Fundació Reial Mallorca, ja desitgen començar a passar-s’ho bé amb tots els mallorquinistes que s’hi han apuntat.

Més informació del Campus o de les activitats de la Fundació Reial Mallorca:

juguestu@fundacioreialmallorca.org

De dilluns a dijous 9:00 a 14:00 i de 15:30 a 18:30