Avui a migdia, la Fundació Reial Mallorca i l’Obra Social «la Caixa» han presentat el Primer Torneig Inclusiu que es celebra aquest cap de setmana, els dies 29 i 30 d’octubre a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio.
Per part de la Fundació, la seva Directora, Aurora Sampol ha explicat la importància de dur a terme un torneig d’aquestes dimensions en que participaran 8 equips de jugadors amb discapacitat intel·lectual. Alguns d’ells formen part de les escoles de la Fundació Reial Mallorca però també hi participen altres joves de diferents punts de l’illa. A més, un dels atractius d’aquest torneig és la figura del jugador inclusiu. Un ex jugador del Real Mallorca, gràcies a la col·laboració de l’Associació de Veterans del club, jugarà a cada un dels equips i tendrà una influència directa al resultat dels partits. Aquesta és una oportunitat única per tornar a veure de curt i amb la camiseta del Mallorca a jugadors com Trobiani o Pablo Maqueda.

En la presentació, el Coordinador de l’àrea esportiva de la Fundació Reial Mallorca ha puntualitzat que els resultats dels partits aniran més enllà del marcador seguint la reglamentació de la Lliga verda que ja s’utiliza a altres projectes de la Fundació. També per part del club, i en representació de la primera plantilla, Joan Oriol ha volgut donar el seu suport al torneig.
En representació de l’Obra Social «la Caixa«, el senyor Tomeu Berga, responsable del desenvolupament de negoci Banca empreses, ha agraïtl’oportunitat de formar part del projecte i celebra que el Real Mallorca i la seva Fundació treballin amb una altra entitat centenària.

Des del Real Mallorca i la seva Fundació volem animar a tot el mallorquinisme a sumar-se a la festa del futbol que aquest cap de setmana omplirá de color Son Bibiloni.

Dissabte la presentació serà a les 9:30h i hi haurà partits fins a les 19h. Diumenge es jugaran les fases finals de 10h a 14h.
El lema d’aquest torneig és Tots JuguemTots Guanyem.