Aniversari Mallorquinista

Vols sentir-te futbolista per un dia? Vols que els teus amics formin part del teu equip?

Vine a celebrar el teu aniversari a l’Estadi de Son Moix amb els teus amics i et sentiràs futbolista en un dia tan especial per a tu!

Aquesta activitat va dirigida a tots els nens i nenes d’entre 5 i 13 anys que desitgin celebrar el seu aniversari en un context futbolístic a través d’una experiència única, jugant a l’Espai 3×3 i coneixent vestuaris, sala de premsa i el museu de l’Estadi Son Moix.

Els objectius són:

• Oferir un espai temàtic de futbol un dia tan especial com és el dia d’aniversari
  • Fomentar mallorquinisme i fer futbolista al participant i els seus convidats
  • Conèixer i jugar a les instal·lacions del Primer Equip del RCD Mallorca.

L’Aniversari Mallorquinista inclou:

• Sopar a la Sala de Trofeus del RCD Mallorca
  • Pastís amb l’escut del Real Mallorca
  • Regal d’una pilota firmada pel jugador o jugadors preferits del Real Mallorca
  • Sorteig d’un regal exclusiu de la Fundació Reial Mallorca
  • Foto en el vídeo marcador (següent partit de lliga)
  • Foto amb els amics
  • Foto amb el primer equip i invitacions infantils per al següent partit del Real Mallorca

També teniu la possibilitat de contractar extres com la presència del Dimonió, pastís XXL, sopar i visita guiada per als pares… Consulta els preus i la disponibilitat a juguestu@fundacioreialmallorca.org.

Vine a celebrar el teu aniversari mallorquinista amb nosaltres!