Vols sentir-te futbolista el dia del teu aniversari? Vols que els teus amics formin part del teu equip?

Vine a celebrar el teu aniversari a l’Iberostar Estadi amb els teus amics i et sentiràs futbolista en un dia tan especial per a tu!

Durant dues hores podràs fer el teu propi equip, canviar-te en un vestidor professional, jugar un partit en gespa natural (segons disponibilitat), llençar penals, fer-te fotos amb els teus amics a l’estadi, realitzar la teva primera roda de premsa i moltes altres sorpreses.

L’aniversari mallorquinista inclou:

• Sopar al Mallorcafé
  • Pastís amb l’escut del Real Mallorca
  • Regal d’una pilota firmada pel jugador o jugadors preferits del Real Mallorca
  • Sorteig d’un regal exclusiu de la Fundació Reial Mallorca
  • Foto en el vídeo marcador (següent partit de lliga)
  • Foto amb els amics
  • Foto amb el primer equip i invitacions infantils per al següent partit del Real Mallorca

També teniu la possibilitat de contractar extres com la presència del Dimonió, pastís XXL, sopar i visita guiada per als pares… Consulta els preus i la disponibilitat a juguestu@fundacioreialmallorca.org.

Vine a celebrar el teu aniversari mallorquinista amb nosaltres!