Aquesta setmana es posa punt i final a una nova temporada del programa Juguis on Juguis guanyes, que la Fundació Reial Mallorca du a terme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palma. Després de mesos de competició entre els diferents barris de ciutat que hi participen, els guanyadors han rebut avui el premi en una gran diada. L’equip que més punts ha sumat enguany a la Lliga Verda ha estat el Barri de Llevant sud (foto) i per això han gaudit de jocs a l’Espai 3×3 de l’Estadi i d’un sopar.

Aquesta temporada, la Fundació i l’Ajuntament de Palma han sumat nous barris que permeten que cada vegada més joves puguin practicar esport i conèixer els valors que signifiquen ser part d’un equip i totes les oportunitats que això comporta. En aquesta edició, a més, el projecte ha tengut com a padrí, Héctor Yuste que s’ha sensibilitzat especialment amb aquesta activitat.